کوچکترين گاو دنيا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کوچکترين گاو دنيا
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 23
نویسنده : مولوی
کتاب رکوردهاي جهاني موسوم به گينس در برگيرنده رکوردهاي جديدي است که در تمامي آنها جذابيت و تازگي لحاظ شده است.

به گزارش مهر، در کتاب گينس عناويني همچون درازترين، کوچک ترين، پرقدرت ترين، بزرگترين گنجانده شده است که نقطه مشترک تمام آنها موضوع جذابيت اين رکوردها است.

کوچک ترين گاو جهان

در بين رکورداران جديد جهان گاوي به نام "سوالو" ديده مي شود که کوچکترين گاو جهان است و ارتفاع آن از زمين از 80 سانتي متر (معادل قد يک سگ شکاري) بيشتر نمي شود.

زبان درازترين سگ دنيا

در ادامه به سگي به نام "بوگي" اشاره مي شود که بلندترين زبان را ميان سگ هاي جهان دارد. طول زبان اين سگ بيش از 12 سانتي متر اندازه گيري شده است. همچنين به سگي ديگر به نام "آناستازيا" اشاره شده که توانسته 100 بادکنک را طي 45 ثانيه بترکاند و رکوردي در اين زمينه براي خود به ثبت برساند.

در بخش بلندترين هاي کتاب گينس نام يک مار افعي به نام "فلاوي" وجود دارد که بيش از 7 متر معادل دو دستگاه خودروي ليموزين طول دارد. فلاوي هم اکنون در باغ وحش کلمبس در ايالت اوهايو آمريکا نگهداري مي شود.

در اين کتاب همچنين به "سايمون ايلمور" آلماني اشاره شده که توانسته است در ماه آگوست گذشته 400 عدد ني را درون دهان خود جاي دهد به رکورداران جهان بپيوندد.

"کوين فاست" کانادايي هم با کشيدن يک فروند هواپيماي 189 تني به مسافت 8 متر نام خود را در کتاب گينس به ثبت رسانده است.

در کتاب گينس و در يک رده بندي جديد و بي سابقه نام اسبي به نام "دوک" ديده مي شود. بر اين اساس مالک ايتاليايي اين اسب توانسته 29 متر با وجود اينکه دوک بر دو پاي عقب خود راه مي رفته طي مسير کند.

در اين کتاب به يک سگ ديگر به نام "تاپي" هم اشاره شده که توانسته است طي دو سال در راستاي بازيافت زباله ها 26 هزار بطري پلاستيکي خالي جمع آوري کند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: